1. listopadu 2012

Bad weather always looks worse through a window...

...já asi nikdy nebudu příznivcem podzimních i zimních měsíců. Opravdu ne! Ale dnes nebudu nadávat na to, co se nedá změnit a raději se s Vámi podělím o pár fotek, které vystihují mojí celkovou aktivitu za tento měsíc. (moc toho není, no) :))) Věnuji se výhradně nenáročným činnostem, které se odehrávají v teple domova. Ven vylézám pouze, je-li to nezbytně nutné! (joke)

FOTÍM - ale podmínky jsou vcelku mizerné... 

JÍM HODNĚ OVOCE - abych byla zdravá, to se ví...

PIJU NEJLEPŠÍ JAHODOVÝ ČAJ - který má tu nejroztomilejší krabičku [M&S]

NAKUPUJU - řádná zimní výbava je důležitá! 

ČTU - v životě jsem se do ničeho takhle nezačetla... uff O:)

A JSEM ŠŤASTNÁ - v rámci možností! ♥

3 komentáře:

  1. to mi pripomnelo, ze uz jsem dlouho nemel granatove jablko :)
    jinak mas moc fajn blog!
    chill s knizkou a kavou vypada super! :)
    D.

    OdpovědětVymazat
  2. oooo, padesát odstínů šedi joo? O:) každý si tuhle knížku vychvaluje, že bych se začetla i já? :DDD

    OdpovědětVymazat