10. května 2012

Inspiration: H&M


Malá inspirace na léto - vše je z H&M. Taky se těšíte na dny, kdy budete dělat jen, co vás napadne - třeba se ládovat jahodovou zmrzlinou, chodit na ty nejlepší festivaly, válet se na pláži, pořádat pikniky s kamarády, zpívat si ty největší summer hity a blbě se uculovat. Já rozhodně ano!
*
Little inspiration for this summer - everything is from H&M. Are you looking forward to the days, when you will do just what you want too? For example eat some strawberry ice cream, go to the best festivals, lie on the beach, organize picnics with friends, sing the greatest summer hits and smile. I’m definitely looking forward!

6 komentářů:

  1. Jo na léto a prázniny se taky moc těším..!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. léto=nekonečné přemlouvání lidí ať jdou ven :DDD
    ty první kraťasy jsou boží ^^

    OdpovědětVymazat
  3. já to tam všechno viděla! já nad tim všim slintala!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty džínový kraťasy s hnědým páskem má moje ségra a já jí je hrozně závidím! :D

    OdpovědětVymazat
  5. I love IT!!! :)


    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpovědětVymazat